فصل دوم پايان نامه روانشناسي درباره درمان شناختي رفتاري اختلال اضطراب اجتماعي

دانلود فايل فلش فارسي سامسونگ,دانلود رام فارسي هواوي ,اموزش فلش كردن ,دانلود رام فارسي ,فايل فلش فارسي سوني,فايل فلش فارسي ,رام اصلي انواع گوشي ,دانلود رايگان فايل فلش فارسي و رام ,دانلود همه نوع رام و فلش گوشي ,دانلود فايل هاي علوم انساني, ازمون هاي استخدامي, ازمون ارشد,حل مشكل اكانت گوگل سامسونگ ,حل مشكل اكانت گوگل لنوو,حل مشكل اكانت گوگل,حل مشكل اكانت گوگل A510FD frp بدون باكس وخاموشي,حل مشكل اكانت گوگل A710FD frp بدون باكس وخاموشي,فايل فلش QBEX S7916G (رام QBEX S7916G)مخصوص فلش تولز حل مشكل اكانت گوگل A310FD frp بدون باكس وخاموشي,حل مشكل اكانت گوگل G928A frp بدون باكس وخاموشي,حل مشكل اكانت گوگل J700F/DH frp بدون باكس وخاموشي,حل مشكل اكانت گوگل J500FN Frp بدون باكس

فصل دوم پايان نامه روانشناسي درباره درمان شناختي رفتاري اختلال اضطراب اجتماعي

۴۴ بازديد

فصل دوم پايان نامه روانشناسي درباره درمان شناختي رفتاري اختلال اضطراب اجتماعي

فصل دوم پايان نامه روانشناسي درباره درمان شناختي رفتاري اختلال اضطراب اجتماعي
دسته: مباني و پيشينه نظري
فرمت فايل: doc
حجم فايل: 86 كيلوبايت
تعداد صفحات فايل: 22

فصل دوم پايان نامه روانشناسي درباره درمان شناختي رفتاري اختلال اضطراب اجتماعي

 

خريد

فصل دوم پايان نامه روانشناسي درباره درمان شناختي رفتاري اختلال اضطراب اجتماعي

در 22  صفحه ورد قابل ويرايش با فرمت doc

توضيحات: فصل دوم پايان نامه كارشناسي ارشد (پيشينه و مباني نظري پژوهش)

همراه با منبع نويسي درون متني به شيوه APA جهت استفاده فصل دو پايان نامه

توضيحات نظري كامل در مورد متغير

پيشينه داخلي و خارجي در مورد متغير مربوطه و متغيرهاي مشابه

رفرنس نويسي و پاورقي دقيق و مناسب

منبع :    انگليسي وفارسي دارد (به شيوه APA)

نوع فايل:     WORD و قابل ويرايش با فرمت doc

 

قسمتي از متن مباني نظري و پيشينه

چارچوب نظري پايان نامه روانشناسي با موضوع درمان شناختي رفتاري اختلال اضطراب اجتماعي

درمان شناختي رفتاري

  اختلال اضطراب اجتماعي مبتني بر الگوي هافمن

اين درمان بدين منظور طراحي شده است تا مجموعه ي نظام داري از فرضصت ها را براي مراجعان فراهم سازد، به طوري كه آنها بياموزند موقعيتهاي اجتماعي تهديد كننده نيستند، خطاهاي اجتماعي مهلك و شرم آور نيستند، و نقايص و كاستيها در عملكرد اجتماعي به اندازه اي كه پيش بيني مي كنند فاجعه آميز نيستند. در طي جلسات، وظيفه درمانگر اين است تا، در حالي كه به روش هاي مختلفي كه درمانجو يادگيري اين الگوهاي جديد را از خود دريغ مي كند توجه كند، اين فرصتهاي يادگيري جديد را نيز براي وي فراهم آورد. درمانگر به عنوان يك مربي خبره عمل مي كند، فرصت هاي يادگيري را تنظيم مي كند، درمانجو را براي اتخاذ تفاسير صحيح از عملكرد جاري خود راهنمايي مي كند، و با شوخ طبعي، انگيزه دادن، تشويق كردن و ديگر فنون، زمينه اي را براي مراجع فراهم مي كند تا تفاسير و جايگزينهاي جديدي را در مورد اكثر موقعيتهاي اجتماعي ترس آور در معرض آزمايش قرار دهند. در طي پيشرفت درمان، با كمك كردن به مراجعان براي تبديل شدن به درمانگر خودشان، ماندگاري درمان بيشتر مي شود؛ اين كار از طريق فهم و به كاربرد تدابير درماني بر روي خودشان صورت مي گيرد. چنين استقلال عملي در به كار بردن مهارت هاي درماني، با فراهم كردن يك الگو از اختلال توسط درمانگر آغاز مي شود. اين الگو يك راهنما براي دنبال كردن مداخلات فراهم مي كند، و به مراجعان كمك مي كند ببينند كه هر جزء از مداخلات بخشي از يك طرح كلي است كه عوامل نگهدارنده اختلال اضطراب اجتماعي را حذف مي كند. همچنين اين الگو فضايي براي مراجعان فراهم مي كند تا به گونه اي به اختلال خود بنگرند كه ممكن است به آنها كمك كند تا تلاش هاي حل مسئله ناكارآمد خود را رها كنند، و به طور متفاوتي به ناهماهنگي و هجوم علائم خود كه در لحظات ترس بروز مي يابند، پاسخ دهند (هافمن و اتو،2010؛ ترجمه خانزاده، سلطاني و سعيديان اصل، 1392).

پس از اين الگو آموزشي ارائه شد، ابزار اصلي براي تغيير، مواجهه گام به گام است. در اينجا وظيفه ي درمانگر كمك به يادگيري مراجعان از طريق عمل كردن است تا اين مواجهه ها را انجام دهند، به اندازه كافي در موقعيت هاي اجتماعي قرار بگيرند، و به طور منطقي آنچه كه در آن موقعيت در حال رخ دادن است را ارزشيابي كنند؛ با اين كار بر ترس خود غلبه مي كنند و انتظارات غلط آنها تصحيح مي شود. اگر مواجهه گام به گام ابزار اصلي يادگيري درماني باشد، بنابراين هنر تحقيق اين يادگيري از توانايي درمانگر ناشي مي شود تا اين ديدگاه را براي مراجعان فراهم كند كه اضطراب اجتماعي شان مي تواند با نوعي جديد از تمرينات اجتماعي تغيير كند. اين تمرينات اجتماعي، مواجهه هاي اجتماعي فشرده تر و پي در پي را در بر مي گيرد كه با يادگيري ارزشيابي بي طرفانه تر و درست تر تجارب تركيب شده است. بينش حاصل شده از اين تمرينات از مداخلات آموزشي و شناختي ناشي مي شود و اين حس را در مراجعان ايجاد مي كند كه ممكن است مواجهه اجتماعي در زمان درمان در مقايسه با مواجهه هايي كه خودشان انجام مي دهند تاثيرات متفاوتي را در بر داشته باشد. توجه به اين نكته ضروري است زيرا اكثر مراجعان براي سالها مواجهه هاي اجتماعي را به سبك خود انجام مي دهند و بنابراين براي وارد شدن دوباره به اين موقعيتها دودل و مردد هستند.

اگر مراجعان شنسي براي خواند دفترچه پروتكل درماني درمانگران براي درمان اختلال اضطراب اجتماعي را داشته باشند، با چيزي نظير موارد زير مواجهه خواهند شد:

-           شما بايد ياد بگيريد زماني كه از اضطراب به عنوان معياري از عملكرد اجتماعي خود استفاده نمي كنيد، در موقعيتهاي اجتماعي چگونه رفتار كنيد.

-           شما بايد فرصت داشته باشيد به مدت كافي در موقعيتهاي اجتماعي قرار بگيريد تا به اضطراب اجازه دهيد به طور طبيعي از بين برود.

 

خريد

برچسب ها : فصل دوم پايان نامه روانشناسي درباره درمان شناختي رفتاري اختلال اضطراب اجتماعي , فصل دوم پايان نامه روانشناسي درباره درمان شناختي رفتاري اختلال اضطراب اجتماعي

محصولات ديگر

فصل دوم پايان نامه مفهوم سلامت روان از ديدگاه مكتب هاي مختلف

فصل دوم پايان نامه با موضوع سلامت

فصل دوم پايان نامه در مورداشتغال مادر

فصل دوم پايان نامه با موضوع تعاريف و مفاهيم خود نظم بخشي

فصل دوم پايان نامه در مورد تعاريف و مفاهيم كاركرد خانواده

فصل دوم پايان نامه با موضوع رضايت از زندگي

فصل دوم پايان نامه با موضوع تعارض والد - فرزند

فصل دوم پايان نامه با موضوع خود، خودپنداره، خود آرماني

فصل دوم پايان نامه با موضوع جهت‌ گيري مذهبي

فصل دوم پايان نامه در مورد تعارضات زناشويي

فصل دوم پايان نامه در مورد الگوهاي ارتباطي

فصل دوم پايان نامه با موضوع اختلالات رفتاري كودكان

فصل دوم پايان نامه در مورد ميگرن

فصل دوم پايان نامه با موضوع تحريف هاي شناختي

فصل دوم پايان نامه در مورد سلامت اجتماعي

فصل دوم پايان نامه با موضوع اضطراب اجتماعي

فصل دوم پايان نامه در مورد احساس تنهايي

فصل دوم پايان نامه با موضوع اختلال افسردگي

فصل دوم پايان نامه مربوط به عملكرد تحصيلي

فصل دوم پايان نامه وضعيت رواني

فصل دوم پايان نامه كنترل عواطف

فصل دوم پايان نامه احساس پيوستگي

فصل دوم پايان نامه درباره اختلال در روابط زناشويي

مباني نظري پايان نامه روانشناسي درباره شخصيت

مباني نظري فصل دوم پايان نامه روانشناسي درباره نارسايي هيجاني

چارچوب نظري پايان نامه روانشناسي با موضوع تيپ شخصيت

مباني نظري پايان نامه روانشناسي درباره سرطان

فصل دوم پايان نامه روانشناسي در مورد گروه درماني شناختي رفتاري

مباني نظري پايان نامه روانشناسي با موضوع تعاريف و مدل هاي تاب آوري

فصل دوم پايان نامه ارشد روانشناسي درباره راهبرد هاي مقابله با استرس

مباني نظري و فصل دوم پايان نامه با موضوع جهت گيري زندگي

فصل دوم پايان نامه نظريه ها و عوامل موثر در شكل گيري هويت

فصل دوم پايان نامه روانشناسي درباره الگوهاي ارتباطي خانواده

مباني نظري پايان نامه در باره ي نگرش به ازدواج

مباني نظري و پيشينه پايان نامه در باره ي رهبري آموزشي

فصل دوم پايان نامه علوم تربيتي درباره عوامل موثر در موفقيت مديران و آموزشي

مباني نظري پايان نامه روانشناسي با موضوع CBT به شيوه داتليو

مباني نظري پايان نامه روانشناسي با موضوع كمال گرايي

دانلود پايان نامه روانشناسي درباره اختلال بيش فعالي و نقص توجه

مباني نظري پايان نامه روانشناسي درباره بيماري آرتريت روماتوئيد

مباني نظري پايان نامه روانشناسي درباره عملكرد اجرايي مغز

مباني نظري پايان نامه كارشناسي ارشد درباره عملكرد حركتي

 

 

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.